> Stillingsopslag: Projektkoordinator til messebranchen

Stillingsopslag:
Projektkoordinator til messebranchen

Brænder du for at løse et utal af spændende og forskelligartede opgaver hos Nordeuropas største totalleverandør af messestande, udstillinger og showrooms?

 

Hvis du drømmer om at udleve dit inkarnerede koordineringsgen i en alsidig afdeling med en stor kontaktflade både in- og eksternt, så har du nu muligheden for at blive en del af vores veletablerede supportafdeling.

Vi leder efter en dygtig og passioneret projektkoordinator, som er udadvendt, energisk og ambitiøs.

 

Du vil indgå i et tæt samarbejde med vores sælgerstab samt vores to eksisterende projektkoordinatorer, for sammen med dem at styrke supporten i salgsfasen – både før, under og efter messen. Du vil få en bred berøring internt til hele vores organisation, hvor du vil blive et vigtigt bindeled i bestræbelsen på altid at give vores kunder en så gnidningsfri projektgennemførsel som muligt.

 

Hvad tilbyder vi?

En alsidig stilling i en spændende og velkonsolideret virksomhed med over 45 års erfaring, hvor dine primære opgaver vil være:

  • Kundedialog og tovholder på udvalgte projekter inklusiv oprettelse og vedligeholdelse af data i vores systemer.
  • Koordinering af alle nødvendige oplysninger til brug for afgivning af tilbud til kunden.
  • Intern overlevering af projekterne videre i vores projektorganisation, hvor du sammen med projektlederen koordinerer dertil hørende opgaver, der skal løses i fremstillingsfasen frem til levering af den færdige løsning.
  • Kundens kontaktperson, når sælgeren eller projektlederen er ude af huset.
  • Informations indsamling om messerne og dialog om godkendelse af vores konstruktioner.
  • Dialog med underleverandører i ind og udland.

Lønnen forhandles individuelt og efter kvalifikationer.

 

Hvad forventer vi?

  • At du har en baggrund som projektkoordinator, sekretær, korrespondent eller lignende.
  • At du eventuelt har kendskab og erfaring fra en projektorganisation.
  • At du kan læse og forstå en teknisk tegning.
  • At du er velbevandret i Office pakken og Navision eller andet relevant økonomisystem samt behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Godt kendskab til tysk vil være en fordel.
  • At du er proaktiv og imødekommende i en foranderlig hverdag, hvor mange opgaver kommer ad hoc.
  • At du er fleksibel og kan arbejde med periodiske stramme deadlines

 

Vil du vide mere, så kontakt Head of internal sales & design, Charlotte Fristrup på Tlf. 86 62 69 00 eller på mobil 20902053.

Hvis din profil matcher ovenstående – helt eller delvist - og du kan se dig selv som en del af holdet, så send en motiveret ansøgning digitalt til mail@jyskdisplay.dk senest den 7. januar 2018.